14 september, 2021

STORA SKÖNHETSSPAKETET!

Vi har sammansatt 10 av våra mest populära utbildningar i ett rabatterat paket!

Under 6 månader har du möjlighet att gå 10 av våra populära utbildningar och du väljer själv när du vill gå varje utbildning och vi planerar varje kurs individuellt. Perioden under 6 månader kan innebära antingen heltid eller deltidsstudier, detta väljer du helt själv, vi utformar planen för just ditt studerande i din takt! Du har därför möjlighet att både studera annat och arbeta under din utbildningstid här på Svenska Skönhetsskolan.

Boka din personliga visning för mer information!

Stora Skönhetspaketet innehåller:

• Nagelterapeut – 65 utbildningstimmar + praktik 80 timmar
  • Makeupstylist – 20 utbildningstimmar + praktik 20 timmar
  • Fransstylist – 17 utbildningstimmar + praktik 80 timmar
  • Härdplastutbildning – 5 utbildningstimmar (onlinebaserad)
  • Lashlift/Browlift/Brynstylist – 10 utbildningstimmar
  • Vaxning – 5 utbildningstimmar
  • Spraytan – 6 utbildningstimmar (onlinebaserad)
  • BB-Glow – 5 utbildningstimmar + praktik 5 timmar

Praktiktimmarna lägger man upp hur och när man vill. Behöver du hjälp under praktiken hjälper vi dig hela vägen!

Du får även med i Skönhetspaketet:

• Arbetskläder – arbetsrock, t-shirt och arbetsbyxor.
  • Stora materialpaket där du kan öva på många modeller samt tjäna pengar direkt.
  • Du lär dig salongsetik och hantera salongshygien på ett professionellt sätt där vi för kundjournaler, kassahantering samt butikshantering.
  • Du lär dig marknadsföring samt hur du öppnar eget företag.

Vi kommer gå igenom allt med dig under en personlig visning av skolan samt upplägg tillsammans med dig.

Du kan välja att delbetala din utbildning via Medical Finance eller Svea ekonomi och kan välja räntefri betalning upp till 24 månader, kostnad 2 800 kr i månaden. Väljer du att betala hela summan på en gång får du en rabatt på över 10.000 kr.

Du får hela detta utbildningspaket för endast 65.000 kr inkl. moms.

ANSÖK NU! RING ELLER MAILA OSS.

info@svenskaskonhetsskolan.se
0738–383897