Perfect Nails

Bli en del av Perfect Nails team

Vill du bli återförsäljare eller lärare?

Perfect Nails Sweden söker ständigt efter nya lärare och återförsäljare som vill utöka sin verksamhet och öppna egna nagelskolor. Som Perfect Nails skola krävs det att du enbart lär ut med Perfect Nails produkter och har en verksamhet som följer alla lagar och regler kring skol och salongsverksamhet. Perfect Nails Sweden ger dig rättigheter att använda allt utbildningsmaterial, som kursupplägg, scheman, delprov mm. Lärarutbildning och fortlöpande utbildningar samt mastercertifikat från internationella årliga masterutbildningar och masterprov får man helt kostnadsfritt när du väljer att bli en samarbetsparner/ återförsäljare. Man ingår då ett återförsäljaravtal med Perfect nails Sweden. Vid intresse och för mer information kontakta Svenska skönhetsskolan AB info@svenskaskonhetsskolan.se eller ring 0738383897.

Perfect Nails Company startade 1992 med målet att skapa högkvalitativa produkter för professionella nagelterapeuter i världen.

Perfect Nails är störst på  proffsprodukter i hela Europa och har siktet även på USA.

På Perfect Nails drivs vi av kvalité som kunderna kan använda med stolthet.

Vi tror på  tillverkning av hög kvalité och professionell service med löpande masterutbildningar för våra distributörer.

Vi väljer våra distributörer som skall representera respektive land med omsorg.

Vårt material med tillbehör har en internationell succé bland nagelterapeuter.

Vi forskar ständigt i nya tekniker och trender samt material för att tillgodose marknadens behov.

Våra utbildningscenter för professionella nagelterapeuter är av största internationella klass och ger framtidens bransch ett seriöst intryck.

vi utbildar masters över hela världen.

Läs om våra parners nedan.

Partners (perfectnailscompany.com)

Baby boomer elastic gel collection

Lipstick lacgel Collection

Best of make up lacgel plus collecion

Winter wonderland lacgel effect collection

Cashmere lacgel effect collection

5d magic cateye lacgel collection - perfect nails

Russian matryoshka lacgel collecion - perfect nails

Rockstar lacgel plus collection - perfect nails

Illusion cat eye lacgel collection - perfect nails

Gel laquer brush - perfect nails

Vitrage lacgel glass collection - perfect nails

Aztec lacgel plus collecion - perfect nails

Har du frågor om Perfect Nails eller vill du bara veta mer?

Vi innehar den svenska agenturen för Perfect Nails och svarar gärna på era frågor. Tveka inte att kontakta oss. Fyll i kontaktformuläret så återkommer vi så snart vi kan.

Namn*

Företag